wtorek, 31 grudnia 2013

Chwalę się

Przed nowym rokiem jeszcze wpadłam na chwilę, by pokazać wam nowości jeszcze ze starego. To już chyba dla nikogo żadna nowość, że ukochałam wszelkiego rodzaju druciane przedmioty. Na urodziny dostałam przepiękną sędziwą klatkę dla ptaków (O TUTAJ!). Byłam zachwycona tym prezentem! Chwalę się więc nim przy każdej możliwej okazji. Mój osobisty Mikołaj zrozumiał aluzję i pod choinkę przyniósł mi fantastyczną replikę mojego własnego logo w 3D!

 

A oprócz tego, chciałam się wam pochwalić, że trzy dni temu posadzone przeze mnie żołędzie (O TUTAJ!) wypuściły pierwsze listki. Jestem bardzo podekscytowana i z niecierpliwością czekam na dalszy rozwój wypadków.


Życzę wam szampańskiego Sylwestra i owocnego Nowego Roku! 
A tymczasem wybywamy ze szwagrem na imprezę.
Do usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz