niedziela, 20 października 2013

Kartka ślubna

Poczyniłam kolejną kartkę ślubną. Tym razem na zamówienie. Przyznam szczerze, że najbardziej nie cierpię nieokreślonych zamówień. To było kolejne z serii: ,,Takie ładne kartki robisz. Zrób też dla mnie. Daję Ci całkowita dowolność." Niestety często pod tą dowolnością kryją się niewypowiedziane oczekiwania, którym ja nie mam szansy sprostać. Tak czy siak, zrobiłam kartkę najładniejszą jaką umiałam, stawiając sobie samej wymagania. Postanowiłam zrobić kartkę retro, ale nie vintage! Miałam ochotę na coś w dawnym stylu, z prawdziwymi emocjami z tamtych lat. Zainspirowała mnie grafika, którą znalazłam na blogu Abry. Cudowny obrazek. Od razu podbił moje serce! A muszę wspomnieć, że Abra na blogu publikuje wiele bardzo ładnych grafik. Koniecznie zajrzyjcie do niej jeśli robicie już kartki świąteczne!
A teraz zapraszam was do zobaczenia mojej pracy. Czy czujecie to? :)

2 komentarze:

  1. fantastyczna karteczka kolorystyka i forma a grafika świetna:) dziękuję za udział w mojej zabawie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń