piątek, 16 listopada 2012

Dyktando

Kolejność dodawania wpisów przestała się pokrywać z chronologią prac, a to wszystko przez wyzwanie na blogu Rapakivi, w wyniku którego musiałam skrzętnie ukrywać moją pracę przed oczami innych scraperek! Wyniki pojawiły się wczoraj, więc i ja publikuje swoją pracę.
Postanowiłam w końcu wziąć udział w dyktandzie, w którym więcej niż jedna odpowiedź okazuje się być poprawną. Choć wyniki na to nie wskazują, było to chyba najciekawsze wyzwanie, w jakim miałam okazję uczestniczyć i na pewno kiedyś to powtórzę. Ale do rzeczy! Dyktando rozpisane było na blogach wszystkich projektantek, więc trzeba było trochę pozwiedzać. Wyniki możecie zobaczyć TUTAJ. A poniżej moja interpretacja:



Kochani, a teraz mam do was prośbę! Jako, że obie ostatnie kartki powstały na tą samą okazję (z tymczasowego braku innych), teraz nie mogę się zdecydować, która z nich ma trafić do adresata. Każda z nich, ma w sobie coś nieidealnego, ale jeśli nie zdążę zrobić nowej, to będę musiała wybrać którąś z powyższych. Stąd moje pytanie do was: Która bardziej wam się podoba?

Pozdrawiam z zimnego Śląska i dziękuje za wszystkie ostatnie komentarze. To naprawdę miłe z waszej strony, że poświęciłyście parę minut waszego cennego czasu (tak! tak! dla zapalonych scraperek, takich jak wy, każda minuta jest bardzo cenna :)) na napisanie mi kilku ciepłych słów!

3 komentarze:

  1. witaj. Do gustu przypadła mi zielona kartka:) dzięki za udział w candy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie adresat już otrzymał kartkę ;-) Mi podobają się obie tak samo, nie potrafiłabym wybrać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są bardzo nastrojowe.
    Dziekuję za udział w Candy!

    OdpowiedzUsuń