czwartek, 21 czerwca 2012

Uwaga! Na drodze nowy kierowca!

Jak w tytule. Mój brat zdał egzamin na prawo jazdy i z tej okazji powstała owa kartka. Czekała i czekała w szufladzie na jakąś oficjalną imprezę z tej okazji, no ale ostatecznie wręczona bez tejże, jako, że nawet dokumenty z urzędu zostały już odebrane. Z tej przyczyny, że ja taka niecierpliwa ]jestem, uznałam że odpowiedni moment nastał dziś i skoro adresat zobaczył jako pierwszy, teraz mogę nareszcie pokazać wam :)


Przyznam, że nie nie jestem szczególnie zadowolona z owej kartki. Niby wszystko pasuje, niby projekcja w mojej głowie wyglądała sensownie, jednak mimo to mam dziwne poczucie pewnego przesytu. Czy tylko mi się tak wydaje?
A jak wam podoba się efekt?
Pozdrawiam z rozpalonej śląskiej ziemi (:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz