czwartek, 12 kwietnia 2012

Po wielkanocne uzupełnienie

Wróciłam z Podkarpacia i zabrałam się za porządkowanie bloga. Na sam początek karteczki, które z radością obejrzałam gdy tylko weszłam do domu. Jak wspominałam parę postów wcześniej, brałam udział w wymianie Wielkanocnej u Romantyczki (mojej pierwszej swoją drogą :)). Niestety nie wszystkie listy dotarły do mnie na czas, toteż z góry przepraszam, że tak późno publikuje notkę.  A teraz, przechodząc do rzeczy, było mi niezmiernie miło dostać tyle fajnych karteczek. Wszystkie są przepiękne, zresztą, sami zobaczcie: 

Wioletta i Diana
Agnieszka i Ania
Julka i Karolina

Dziękuje dziewczynom za wspaniałe karteczki i za trud w nie włożony. Mam nadzieję, że spędziliście święta tak samo ciepło jak ja, pomimo mroźnego zimowego jeszcze wiatru (:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz