piątek, 24 lutego 2012

Wiosenny kolaż

Cześć!
Pogodna za oknem okropna, więc mój kolaż dzisiaj wiosenny.  Zainspirowało mnie wyzwanie na blogu Scrapgang pt. Zielono mi. Zgłaszam więc swoją pracę, choć obawiam się, że zostanie odrzucona, ze względu na minimalizm obecny w warunkach wyzwania :) Chcąc nie chcąc, załapałam się  jeszcze na dwa wyzwania, a mianowicie Inspirujący Craftfun, o bardzo ogólnym wiosennym temacie oraz Scrapki wyzwaniowo z wymogiem własnoręcznie wykonanych kwiatów. Widocznie nie tylko ja tęsknię już za cieplejszymi dniami :)


Umieszczony tekst pochodzi z wiersza J.Tuwima (swoją drogą nie znałam go od tej strony :)). Uwiódł mnie od pierwszego wejrzenia, lub przeczytania powinnam raczej napisać. Tym bardziej, że podczas czytania głos w mojej głowie kilka wersów zaśpiewał ustami Grabaża. Nie mogłam powstrzymać się przed zaznaczeniem tych kilku słów w kolażu :)

I na koniec, jak na początkującą scraperkę przystało, umieszczam mapkę z której znowu korzystałam. Tym razem znalazłam ciekawą na I LOVE SRCAP.

Mapka pobrana z blogu  I LOVE SRCAP.
Nie jest moją własnością.

A jak wam podoba się efekt i interpretacja?
Pozdrawiam wiosennie :)

8 komentarzy:

  1. Śliczne kwiatki i cudnie stonowane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa praca! Cieszę się, że zgłosiłaś ją na nasze Wyzwanie w CraftFun:) czekamy jeszcze na banerek wyzwaniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca! ja też nie wiem, czy spełnia wymogi minimalizmu, niech Szara zadecyduje, w końcu to Ona jest autorką wyzwania więc niech się męczy ;))) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapgangu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna interpretacja. Na nasze wyzwanie- jak znalazł. Dziękujemy za przyłączenie się do zabawy ;o) DT CraftFun

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiersz na prawdę super, szczególnie ożywienie krzaczka. Ciekawe kto się w nim chował? :P Ja tam w ogóle cię podziwiam że ci się chce. To jednak prawda, że jak jesteś na fazie to w danym temacie zrobisz wszystko :D Kwiatuszki z guzikami bardzo mi się podobają, to twój styl :) A obrazek znów z anime mi się skojarzył :) Był podobny w Elfen Lied w openingu, który by ci się spodobał jako że jest po łacinie :D Dalszej inspiracji życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, wiosenna praca! Dziękujemy za udział w naszym craftfunowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń