poniedziałek, 13 lutego 2012

Moja pierwsza praca na wyzwanie!

Już od dawna nosiłam się z tym zamiarem, więc gdy pomiędzy egzaminami, lekarzami, a moim Krzysiem, przytrafiło mi się trochę wolnego czasu, przejrzałam artystyczne blogi w poszukiwaniu wyzwań i oto jest, mój kolejny, całkowicie nieprzydatny kolaż :)


Motywem przewodnim była świetna mapka zaproponowana na blogu Silesian Craft oraz trzy słowa wycięte z gazety, które przypadkowo ułożone w takiej kolejności stworzyły całkiem przypadające mi do gustu zdanie. Pozwoliłam sobie również sentymentalnie zacytować fragment wiersza W.Szymborskiej.

Mapka pobrana z blogu Silesian Craft, stworzona przez Tulipanka.
Nie jest moją własnością.

A jak wam podoba się efekt i interpretacja? :)
Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Efekt wspaniały!
    Mimo, że nie lubię różu to bardzo lubię połączenie różu z szarym. Bardzo ładnie Ci to wyszło.
    Pozdrawiam i również życzę wytrwałości w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczka cudowna ... pomysł superowy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki tworzysz! Zazdroszczę talentu i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń