poniedziałek, 3 marca 2014

A co pochłania Twój czas?

Doszedłszy do wniosku, że szewc bez butów chodzić nie powinien, postanowiłam zrobić zakładkę dedykowaną właśnie dla siebie. A co! Zgodnie z powiedzeniem Wszyscy myślą o sobie i tylko ja myślę o mnie, postanowiłam uszczęśliwić sama siebie.

Na urodziny dostałam od znajomego paczkę wspaniałych papierów scrapbookingowych Gorjuss Neutrals. Spodziewałam się, że z użyciem tychże materiałów moja praca wyjdzie ciemna i mroczna, jednak jak się okazało - jest zgoła inaczej. Widocznie okres chmurnych myśli powoli znika z mojej głowy.

Grafika dziewczyny z książką pochodzi ze strony http://www.pinterest.com/


Pozdrawiam!
Do usłyszenia :)

3 komentarze:

  1. Bardzo, bardzo podoba mi się ta postać na zakładce. Ma taką nieobecną minę, jakby spojrzała znad książki chwilę po tym, jak zaczęła czytać jej kulminację. I ma świetne okulary!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia i od razu wiedziałam, że będzie grać pierwsze skrzypce w mojej pracy :)

      Usuń
  2. No jakoś tak jest, dziwne myślenie ludzi.
    Zakładka bardzo ładna :) masz rację czasem warto pomyśleć tylko o sobie :)

    OdpowiedzUsuń