środa, 17 kwietnia 2013

Art Wizytownik - D

Zaspałam! Wiosna wpłynęła na mnie tak orzeźwiająco, że przegapiłam termin wyzwania cyklicznego na blogu Craft ArtWork. Szybko nadrabiam więc zaległości i wklejam D jak Delirium. Następne literki już czekają na spotkanie z klejem. Zaglądajcie, wkrótce przybędą :)


A tak na marginesie, idąc za radami blogujących dziewczyn, pomiędzy wizytą u nożyczek, a kontaktem z klejem, pozwoliłam sobie obfotografować projekt pracy. Faktycznie, łatwiej było później zorientować się, od którego obrazka zacząć, a na którym skończyć. W międzyczasie jednak zgubiłam kolorowego konia, który świetnie pasował mi do tematu, a tęczowe paski, ślamazarnie rysowane przeze mnie pół dnia, zniknęły gdzieś całkowicie pod stertą papieru.


Pozdrowienia z wiosennego Śląska!
Have a nice day! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz